Ignorar-los?

sergi | política | dimarts, març 20th, 2007

En un comentari a una entrada anterior, Joan, davant les manipulacions i animalades de la dreta que patim, recomanava:

per què no provem d’ignorar-los a veure que passa i ens centrem en fer una política seriosa?

Podria dir moltes coses, però ho resumeix molt bé Enrique Gil Calvo en la columna Teatro, d’EL PAIS d’ahir. Us deixe el final de l’article (al diari digital no deixen veure’l si no ets subscriptor):

Pero es que este teatro no busca persuadir al espectador o impresionar al público sino ocupar el escenario político para protagonizarlo, imponiendo al protagonista sus propias reglas de juego sucio. De ahí su truculencia melodramática, que busca acosar y acorralar al adversario para ponerle contra las cuerdas. Para eso hace falta recurrir a una claque mercenaria de hooligans mediáticos que, como si fueran ultras neofascistas, ovacionan al equipo de casa mientras abuchean y abroncan al forastero para meterle en el cuerpo el miedo escénico. Un miedo escénico que intimida no sólo a los acosados miembros del Gobierno socialista (así como a los líderes de la derecha civilizada como Piqué y Gallardón) sino también a sus bases electorales, que se ven compelidas a retirarse amedrentadas hacia la equidistancia, el desistimiento o la abstención, víctimas de la espiral del silencio: quien calla, otorga.

Per tant, no callem. Intentem, encara que siga mitjançant aquests humils blogs, publicitar tota la demogàgia, la mentida i el ressentiment d’aquests individus que ho aprofitaran tot (tot) per tornar a detentar el poder.

1 comentari

Deixa un comentari

Suscripció RSS als comentaris de l'entrada. TrackBack URI