Alcaraz

sergi | política | dimecres, gener 31st, 2007

Javier Mar?as publicava el passat 21 de gener a EPS un article sobre un succe?t que li pass? a una amiga seua amb uns impresentables que assistien a la manifestaci? convocada per la AVT contra l’atemptat de Barajas (i contra m?s coses, entre elles la monomania de la conjuraci? socialista-francesa-policial-etarra i mil coses m?s que va provocar, segons ells, el 11-M). Ac? teniu uns extractes de l’esmentat article (ac? complet):

Desde que el se?or Alcaraz se puso al frente de la Asociaci?n de V?ctimas del Terrorismo, ?sta ha pasado a ser, para gran parte de la poblaci?n, algo con lo que m?s vale no cruzarse ni encontrarse en la calle, y yo no s? hasta qu? punto sus miembros m?s sensatos, menos manipulados y envenenados ?a?n habr? muchos, espero?, se dan cuenta del flaco favor, incluso del enorme da?o, que ese dirigente les est? haciendo al utilizarlos principalmente como ?brazo manifestante? de la extrema derecha medi?tica, encabezada por la emisora radiof?nica de los obispos siembraciza?as.

All? estaban congregados los miembros de la AVT, con pancartas llenas de insultos y de disparates, pidiendo, a estas alturas, ?la verdad sobre el 11-M?, y acusando no tanto a ETA, que acababa de dinamitar Barajas, cuanto al Gobierno socialista.

Doncs ara el senyor Alc?zar, vull dir Alcaraz (en qu? estar? jo pensant!) i la AVT es querellar? contra l’escriptor i EL PA?S perqu? considera que l’article de Javier Mar?as en el qual descriu com membres de l’associaci? que presideix Jos? Alcaraz van insultar i van acorralar a una amiga seua, ?s “absolutament demag?gic i injust”. Davant d’aix?, en un comunicat, l’AVT ha anunciat una querella per inj?ries contra l’escriptor i el diari El Pa?s, on es va publicar.

Llegiu l’article sencer i la not?cia de la querella, i opineu per vosaltres mateixos. Per? no cal haver seguit massa la traject?ria d’aquest senyor per a saber que s’ha convertit en una corretja de transmissi? de les neures del PP i que no s’aturar? fins que aquest torne al poder (recordeu alguna manifestaci? d’aquet senyor quan el senyor Aznar governava, parlava amb el Movimiento de Liberaci?n del Pueblo Vasco -en les seues paraules- i acostava presos al Pa?s Basc?) o les v?ctimes se n’enfarten d’una i el facen fora.
Mireu les companyies que es gasta aquest home en una foto treta de racocatal? (no sembla estar massa a disgust, no):
Alcaraz i l'Ynestrillas
Si voleu saber quelcom de l’acompanyant: ac?.

Vull acabar amb les paraules que fa servir en Mar?as al final de l’article:

Hay que decirlo una vez m?s: a las v?ctimas de ETA hay que compadecerlas, alentarlas, ayudarlas, procurar que reciban justicia y resarcirlas en la medida de lo posible, porque han pagado y sufrido en nombre de todos. Pero ser v?ctima no da la raz?n, ni hace m?s sabio, ni convierte a nadie en santo, ni lo exime de su obligaci?n de respeto hacia los dem?s ciudadanos. Si una v?ctima delinque, no por eso deja de ser v?ctima, pero pasa a ser tambi?n un delincuente. Y si una v?ctima persigue e insulta a quien le lanza una mirada o lee el diario que le apetece, tampoco dejar? de ser v?ctima, pero adem?s se habr? convertido en un energ?meno, un intolerante, un enemigo de la libertad y un miserable. Que el se?or Alcaraz, de quien las V?ctimas est?n siendo v?ctimas en los ?ltimos tiempos, se pare a pensarlo un minuto, y se aplique el cuento.

No hi ha comentaris

Encara no hi ha comentaris.

Deixa un comentari

Suscripció RSS als comentaris de l'entrada. TrackBack URI